Σελίδες

Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2010

Νο 000094

Καθόταν πλάι μου στην κερκίδα κάθε Κυριακή στο γήπεδο
ήταν 86 χρονών
- "Πώς μας βλέπεις φέτος; Θ' ανέβουμε στην Β' ;" ρώτησα
- "Μπορεί αλλά εσύ γιατί ρωτάς; Του χρόνου δεν θα 'σαι εδώ, φαίνεται από μακριά,
δεν είσαι για εδώ."

Τραγουδούσε μπροστά μου κάθε Σάββατο στα μπουζούκια
26 χρονών αλλά φαινόταν 36
- "Συνέχεια με γράφεις ρε Τζούλια και δεν έχω άλλα λεφτά"
- "Επιτέλους" μ' απαντά "όταν θ' αρχίσει το καλοκαιρινό πρόγραμμα δεν θα 'σαι εδώ, φαίνεται από μακριά,
δεν είσαι για εδώ"

Έπινε μαζί μου μέσα απ' το μπαρ
4;30 το πρωί
τ' αφεντικό πιο δίπλα έριχνε τσάι στο μπουκάλι με το ουίσκι του για την επόμενη νύχτα.
"Πρώην αλκοολικός." μου ψιθύρισε η Μαρία
"Εγώ αμέσως σας καταλαβαίνω όλους απ' το ποτό που πίνετε" μου λέει και κατεβάζει το ποτό μου.
Ήταν η πρώτη φορά που μ' "έπιανε" το ποτό κι η Μαρία πρότεινε
"Έλα μαζί μου σπίτι να κεράσω καφέ μέχρι να ξημερώσει, γιατί φαίνεται από μακριά,
δεν είσαι από εδώ."

Κάνει ένα τσαφ ο διακόπτης κι η ταμπέλα "Αιγαίο" σβήνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου