Σελίδες

Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

Νο 000090

Οι πρώτες ματιές
"Fade to Black" η επική εισαγωγή.

Τί έγινε λοιπόν;
Πότε πήραμε την απόφαση
πώς άλλα έλεγε ο Σιδηρόπουλος αλλά δε δοκιμάσαμε ποτέ
κι ο Καρυωτάκης
άλλα έλεγε κι αυτός
κι αφού εσύ ξέφυγες και ζεις τί κάθεσαι και τον διαβάζεις;

Πώς αλλάζει η συμπεριφορά και τα λόγια
όταν ξεφορτωνόμαστε μια σχέση
με κοιτάς σαν βιβλίο του Dan Brown που έχεις ήδη διαβάσει
κι εγώ δεν έχω κόψει την επαφή μου με την εφηβεία
ακόμα αυνανίζομαι
και μετά φτιάχνω ιστορίες ότι εσύ κινδυνεύεις κι εγώ σε σώζω.

-"Τότε δεν έπρεπε να χωρίσουμε αλλά δεν σκεφτόμουν όπως τώρα" είπες
-"Δε θα 'χαμε καν γνωριστεί" σκέφτηκα.

26-30

Εσύ ψάχνεις την τύχη που είχε η καλύτερη σου φίλη
κι εγώ είμαι το τελευταίο ενάμισι λεπτό του "Running Out of Luck".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου