Σελίδες

Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

12-12

Αριθμός 8
μέρα Παρασκευή
"Meet me in Montauk"

"Να σουνα εδώ να μιλούσαμε Ταύρος με Ζυγό"
άσε καλύτερα γιατί πάλι μιλάει το ποτό
ορκίστηκα να καταπιώ τη γλώσσα μου όταν σε ξαναδώ
όταν χωρίσαμε μπήκα σ' ένα πρακτορείο κι έπαιξα τζόκερ
θα κέρδιζα και θα φεύγαμε μακριά ίσως σ' ένα νησί ή στην πουτάνα την αμερική
μα τί περίμενες
είμαι ο πιο άτυχος σαββατογεννημένος που κυκλοφορεί
σε πήρα ένα εκατομμύριο τηλέφωνα σε κανένα δεν απάντησες
όταν κουράστηκα πήρες εσύ
ακουγόσουν διαφορετική
τόσο καιρό είχα μπουχτίσει να φτιάχνω διαλόγους και τελικά κανένας δεν ταίριαξε
έκλεισα το τηλέφωνο καθώς μίλαγες με ατάκες που δεν κόλλαγαν στο σενάριο
πήρα τα δυο playmobile που μπόρεσα να σώσω απ' τα σκουπίδια και συνέχισα τον διάλογο μόνος μου
τα μοναχοπαίδια έχουν τον δικό τους τρόπο να γίνονται κυκλοθυμικοί
εσύ άρχισες να συμπληρώνεις παζλ που αγοράσαμε μαζί κι εγώ πέρασα ώρες ατέλειωτες μ' έναν αριθμό που λέγεται χρυσή τομή
είχες κρατήσει τον αριθμό μου στο κινητό σου χρόνια ολόκληρα χωρίς να πάρεις ποτέ
ήταν μια επίδειξη δύναμης
όπως τότε που με χώρισες στο ίδιο μέρος που τα φτιάξαμε
κάπως έτσι κανένας δεν καταλάβαινε αυτό που είχαμε κι οι λέξεις δεν το έκαναν να μοιάζει διαφορετικό
με χώρισες Σάββατο γιατί ήξερες πως αυτή τη μέρα δεν πιάνουν τα ξόρκια κι οι κατάρες
γιατί ποτέ δεν πίστεψες
πως είμαι ο πιο άτυχος σαββατογεννημένος που κυκλοφορεί.

2 σχόλια:

  1. πολύ μ' αρεσε αυτό με τα playmobil. πιάνει άμα το κάνεις μπροστά σε καθρέφτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. νομίζω αναφερεσαι στο ακριβως επόμενο στάδιο ΠΙΑΝΕΙ ΠΙΑΝΕΙ χεχε να σαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή