Σελίδες

Πέμπτη 14 Μαΐου 2009

Γύρω από μένα και γύρω απ’ την πηγή (Reel around the fountain)

-------------------------------------------------------------------------------------

Ήρθε ο καιρός να ειπωθεί η ιστορία
του πως πήρες ένα παιδί και το γέρασες.

Γύρω από μένα και γύρω απ’ την πηγή
είναι ένα σπίτι με μια απόμερη αυλή
δώσ' μου ένα χαστούκι
είμαι έτοιμος να το δεχθώ
για δεκαπέντε λεπτά μαζί σου
δε θα ‘λεγα όχι.
Όλοι είπαν πως «ουσιαστικά ήσουν νεκρή»
κι είχαν άδικο σε όλα.
Για δεκαπέντε λεπτά μαζί σου
δε θα ‘λεγα όχι.
Όλοι είπαν πως «ήταν εύκολο να σε παρασύρουν»
κι είχαν δίκιο στα μισά.

Ήρθε ο καιρός να ειπωθεί η ιστορία
του πως πήρες ένα παιδί και το γέρασες.
Γύρω από μένα και γύρω απ’ την πηγή
είναι ένα σπίτι με μια απόμερη αυλή
δώσ' μου ένα χαστούκι
είμαι έτοιμος να το δεχθώ
για δεκαπέντε λεπτά μαζί σου
δε θα ‘λεγα όχι.
Όλοι βλέπουν πως «δεν αξίζεις»
όμως όχι εγώ.
Για δεκαπέντε λεπτά μαζί σου
δε θα ‘λεγα όχι.
Όλοι βλέπουν πως «δεν αξίζεις»
όχι εγώ.

Σ' ονειρεύτηκα χθες βράδυ
κι έπεσα δυο φορές απ’ το κρεβάτι.
Καρφίτσωσέ με
κρέμασέ με στη συλλογή σου
όπως μια πεταλούδα
μόνο: «πήγαινέ με στον παράδεισο του κρεβατιού σου»
όμως αυτό ήταν κάτι που ποτέ δεν είπες
δύο τα καρούμπαλα παρακαλώ!!!
Είσαι ό,τι καλύτερο υπάρχει
αλλά το ίδιο είμαι κι εγώ…

Συνάντησέ με στην πηγή
είναι ένα σπίτι με μια απόμερη αυλή
σπρώξε με εκεί
αργά και βασανιστικά
για δεκαπέντε λεπτά μαζί σου
δε θα ‘λεγα όχι.
Όλοι βλέπουν πως «δεν αξίζεις»
όμως όχι εγώ
όχι εγώ…



-------------------------------------------------------------------------------------

μετάφραση του τραγουδιού: Reel around the fountain
στίχοι: Morrissey
άλμπουμ: The Smiths (1984)
-------------------------------------------------------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου