Σελίδες

Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

Νο 000064



"+1 από σένα Χριστέ μου" ακούστηκε ο αντίλαλος στον τρούλο
34 αιώνες κόλασης στο υψωμένο δάχτυλο του παπά με τα 9 διαμερίσματα
"τί νόμιζες; πως θα σ' αφήσουν ήσυχο να ζεις χωρίς σκοπό;"
ακόμα κι αυτό θα στο πουλήσουν μ' ένα τραγούδι επαναστατικό

χθές είχες γενέθλια
αν σε μισούσα θα σου 'λεγα "χρόνια πολλά"

απ' τα χρόνια του εννιά
δέκα χρόνια μετά
ένα ξεχασμένο 9

2009
είμαι εκεί απ' όπου ξεκίνησα
στο υπόγειο του πατρικού μου
δε σ' έχω καν γνωρίσει
όμως εσύ με ξέρεις και σε λίγο θα βαρεθείς και θα φύγεις
Hold on honey, there's a new dawn coming
προλαβαίνω να σας μαζέψω όλους γύρω μου γιατί κρυώνω;
Λουντέμης
Καρυωτάκης
Άσιμος
Γώγου
Κάφκα
Πεσσόα
Morrissey
Springsteen
κι εσένα.

Κάποιοι ονειρεύονται κοιτάζοντας το γεμάτο φεγγάρι
κάποιοι φαντάζονται τη σκοτεινή πλευρά του
"πίστεψε" είπε ξανά η φωνή
ακόμα κι αυτοί που "ένα ξέρουν ότι δεν ξέρουν" διάλεξαν πλευρά.
Εσύ;

-Άει στο διάολο...
-Να πάτε, κύριε
-Μα δεν το είπα γιά σας
-Ε, τότε, να μην πάτε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου